Thursday 12 July 2012

~Tomorrow~~

Assalamualaikum.. Hye sume.. Pekaboww?? Ape cer korang?? Aishhh,manyak soalan ini budak kan.. Hehe...Maaflah ye,keadaan mental agak terganggu..Agak-agak sebab ape?? Yang tu lah aku nak story..OK,gini cite dia.. Esok bersamaan 13 Julai bakal penentu arah hidup aku..Mesti korang dapat agak kan.. UPU Result boh..Amboi,dah dua bulan lepak kat rumah so,kali ni kau terima keputusannye.. HUHU..Aku yakin semua matrik sekarang ni tengah COUNTDOWN bagai lah kan nak tunggu result UPU ni.. InsyaAllah semua baik-baik je.. Ok,aku dah mula terketaq tapi akan ku gagahkan jua diri ini untuk berbuat DONOE.. Hehe..Macam-macam ragam budak-budak matrik semua.. Ada yang tak sabau nak tengok resul..Ade yang ketaq lutut bagai..Ade yang steady je.. Aku doakan korang semua dapat offer yang korang mintak..Aminn..Tapi kalau tak dapat offer UPU kali ni,boleh buat rayuan kan..Aku bukannye doakan tak dapat,tapi nak kasi tahu kalau kita tak dapat sekarang ade hikmahnye and kene yakin masih ade peluang untuk kita semua mengecapi kejayaan.. FIGHTING...Aku yakin budak aliran sains pasti akan dapat banyak peluang..Sama-samalah kita doa and tawakkal ye..Aku pon harap aku dapat offer yang aku minat..Amin.. Ayyoh,sama-samalah kita BERJAYA.. J Annyeong..!!        

No comments:

Post a Comment