Sunday 15 July 2012

~~~~~SUKMA~~~~

Annyeong.. ini entry yang kedua hari ni..Hehe..Bukan syiok buat entry ke apa,tapi banyak jugak yang nak  update hari ni..Ok,kali ni aku nak pdate pasal SUKMA..Amende tuh..?? Takpayah nak tanyalah kan..Hehe..SHENGAL.. Korang usha sukma tak?? Ke ade yang tak langsung..Haishh..Pergilah support negeri masing-masing tuh..Diorang semua berusaha untuk negeri masing-masing tahu..Olimpik korang boleh countdown,apesal SUKMA pon tak boleh nak usha sikit pon..OK,sape yang usha SUKMA tuh aku ucapkan terima kasih..Ecece,ape kaitannye pulok kan..Hehe..Tak kisahlah korang nak support sape..Tapi yang pasti sekarang ni aku betul-betul teringat KAKOM kat KMS..Aku rasa KAKOM event yang paling best penah aku pergi dari event kebangsaan aku yang lain..Aku pergi je wakil kebangsaan tapi SUKMA tak penah dapat..Ternyata aku ni memang tak hebat..Hehe.. Tapi,aku bersyukur dapat menikmati semua kenangan tuh.. Iyelah korang aku nak korang sume support SUKMA ye and yang paling penting sekali jom lah COUNTDOWN to OLYMPICS LONDON.. Hehe.. #Majulah sukan untuk negara.. Annyeong.. !!



No comments:

Post a Comment