Monday 16 July 2012

~~Congrats~~

Annyeong.. Assalamualaikum semua.. 
Ape kabAu?? Amacam korang sume..ape yang best nak cite ek?? Yang pasti tajuk HOT minggu ni UPU RESULT lah kan..Kalau tak tanye pon mesti korang dah cite sampai tak cukup mulut..Eh??ade ke?? haishhhh.. haha.. Ok,aku nak ucapkan tahniah kepada sesiapa yang dapat tawaran ke Universiti tuh..Of coz lah khas untuk budak Asasi undang-undang and Budak matriks.. Ehek2.. And aku yakin mesti semua orang dapat offer and just yang mane tak minat kos yang korang dapat tuh aku hope korang terima dengan seadanya..Ade hikmah semua yang berlaku samada korang sedar or tak..Itu je.. And yang pasti aku sedar aku dapat Universiti tuh memang pasti ade hikmah..Aku bersyukur sangat2..Alhamdulillah.. Kalau nak tahu or dah tahu and aku saja nak bagi tahu yang aku dapat UNIMAS.. Jangan kata kesian ke apa bila aku dapat sana..Tapi aku memang target UNIMAS je selama ni sebab aku minat kos tuh..Haha.. Syukur..And memang sejurus dapat tahu result UPU tu semorang berpusu-pusu dalam fb and twitter cari geng..Al maklumlah exsaited kot dapat U ..hahaha.. Senior-senior pon sibuk jugak nak organise memacam group ni..Memang patut pon diorang buat group,so kami junior-junior takdelah terkapai-kapai kan..And semua dapat kawan baru..Alhamdulillah.. Kepada budak STPM,aku harap korang semua berjaya ek bulan 11  ni..kitorang berangkat Universiti dulu ye.. HAHA.. Bangga sikit ye..ok,da panjang lebar..Jom undurkan diri..Ok,aku ucapkan All da best in future semua ek.. jangan mengaji kuih macam matrik dulu ye.. HAHA.. Annyeong... Fighting..!! XD

No comments:

Post a Comment