Wednesday 18 July 2012

~~~~Pabila ku rajin______ =.='

Assalamualaikum.. Hallo..Hallo... 
Amacam?? Ade pape perubahan tak?? hehe.. 
Mestilah,aku dah upgrade blog ni.. Ekceli aku malas nak edit-edit bagai ni..Memandangkan lepas ni aku mungkin takde masa dah nak upgrade ke update ke sebab dan nak masuk U kan.. Dan-dan masuk tuh alamat busy la manjang.. Tengoklah macam mana..Kalau boleh nak focus study. .Hehe.. Cakap je ke Cik Kak oii..?? Haha... InsyaAllah jawabnya.. 

Maybe ada antara korang yang baru sesat kat blog aku ni so, aku ucapkan WELCOME ..!! Haha....Biase lah aku ni memang suka promote-promote bagai ni....Perasan letteww... Haha.... Then,aku nak bagi warning kat stalker-stalker baru blog aku ni bahawasanya tatabahasa adalah tidak dijaga sangat seperti blogger-blogger lain.. Ade yang guna kata ganti nama pertama ke kedua berbagai la macam I, you,saya,awak,kamu..So,kat sini sorry,aku tak sempat nak jaga tuh semua.. Haha.. And itu maksudnya blog aku ni SPORTING.. 

Dan ade jugak kesalahan ejaan yang jugak dinamakan TYPO.. Opps  ..  Haha.. Aku memang tahu syok menaip je,sampai tak perasan TYPO.. Dibahan itu adalah perkara biase..Hehe...So,sesapa nak bahan ake disebabkan ke 'TYPO' an aku ,sila lah..Haha.. 

ok,sudah-sudah lah kan.. Aku rasa macam buku karangan ade jugak blog aku ni..Setiap entry panjang berjela baqhangg.. Haha.. OK,adios... Garciass.. Annyeong.. Salam.. XD

No comments:

Post a Comment