Wednesday 18 July 2012

Bermulalah ke'busy'an aku..

Salam petang semua.. 

      Entry kali ni just nak update pasal diri aku yang sedang kelam buat preparation ke UNIMAS... Ayyo , Semorang dah busy pergi hospital buat check-up , dah pergi bank buat buku bank , bukak SSPN la.. But aku rasa aku sorang je yang boleh buat relaks.. Cik kak oi, 30 Julai dah tutup pendaftaran.. Ingat lambat lagi ke?? Amende jela aku.ni..

 And, sampaikan kat TL Twitter pon dah kekurangan orang..
 That's mean semorang takde masa masa nak onlin yang macam aku buat sekarang ni sebab uruskan memacam.. Kalau betul lah..Haha ... Agak cuak bila tengok dorang semua gile kevavi uruskan PTPTN sume.. Huaaa..  :(  .. Ape harus aku lalukan.. 

InsyaAllah,
allah akan membantu anda Miss AniSya.. #Chewahhh..
 Haha.. ok.. Adios.. :) :) :) 

No comments:

Post a Comment