Monday 9 July 2012

~~My bucket list on Degree ~~

Assalamualaikum semua.. Anyeongg.. 
Sekarang tengah cuak countdown result UPU.. Ya Allah...  Murahkanlah rezeki hambamu ini..And aku da siapkan Bucket List aku masa DEGREE nanti..And aku harap kali ini aku dapat berjaya.. Hwaiting..!! Nak tahu ape..Ok,Jom usha.. Jangan segan-segan ye,stalk aku tak pe pulak..Hehe..Firstly....




1.Tiada lagi pasal-pasal Korean ni..

2. Single..No more man..

3. No lie.. Opss

4. Berjimat-cermat sentiasa..

5. Puasa sebulan 5 hari..

6. Focus towards studies..

7. Throw away something about love..

8. No more networking except Twitter..

9. Mengamalkan solat sunat setiap masa..

10. Tidak lupa ibu bapa walau sekejap pon.. 


So,insyaAllah aku akan buat  macam mana yang aku cakap ni..Maybe dulu masa studies banyak kekurangan aku..But kali ni aku takkan buat silap lagi macam dulu..Kekadang kita perlu tengok jugak or usha lah kan ape yang kita tak amalkankan tu..Kalau boleh aku nak perbaiki kekurangan aku yang selama ni aku tak perasan or buat-buat tak perasan.. InsyaAllah..So,korang ape lagi?? Dah usha..?? Hehe ..ADIOSS.. :)

No comments:

Post a Comment