Sunday 12 August 2012

.....Twitter ohh twitter...




Hallo semua.. Assalamualaikum kawan-kawan yang awesome..
sekarang malam buta..So, kenapa boleh tersesat memalam di sini.. Yaa , inilah jawapannya.. TWEETER.. Kenapa ye ?? Adalah dimaklumkan saya sedang berhadapan limit.. Itu tandanya aku ni kuat tweet sampai kene limit.. Haihh.. Aku kekadang dah berwaspada pon kene jugak..Agaknya dia suruh aku tido kot.. hihi.. Ekceli kalau aku kene limit mesti lepak fb dengan bebudak twitter ni.. kawan yang sangat-sangat awesome.. Bermulalah kebenarannya... jeng-jeng..Fine , Disebabkan twitter jugaklah macam-macam yang aku lalui.. Ape tuh?? Ok jap nak story..
         

                     




Firstly , kawan yang super duper awesome..
Sangat-sangat awesome.. eventually aku ni penghuni twitter yang baru,diorang sangat peramah and ohsemlah..Dah tak tahu nak cakap apa.. hihi... And kebetulan jugaklah mereka semua budak matrik.. Ade yang dari KML , dari KMS ..yang paling tak sangka KMPP.. dari tak kenal langsung pon ada sehinggalah kami semua bebudak matrik semalaysia rapat secara automatiknya.. Ya Allah rasa macam nak meletup TL once semua dah gather.. Kami takde timing nak gather,but seru je semua masuk TL.. and tak payah seru pon tak pe sebab semua memang selalu jenguk TL... Then , kalau good timing adelah kami semua.. And kalau fon masing-masing tak berbunyi langsung sehari or seminggu pon takpe..Janji TL 24jam ada.. haha.. Awesome kan... InsyaAllah ,panjangkanlah perhubungan kami ini..


Then , part ni aku nak story specifically pasal anis farhana.. Yes, bukan anis farhana kawan baik kat matrik tuh..But kawan baik twitter.. Ekceli aku tak kenal pon siapakah gerangan gadis itu.. Desebabkan nama dia sama dengan kawan aku dekat matrik tuh aku follow and buat macam dah lama kenal dengan dia.. Jangan tanya betapa malunya diriku ini.. haha.. Then lama jugoks aku bermuka tembok buat donoe kawan and gurau macam biasa.. Dah kebetulan budak matrik manalah aku syak pape kan..memang betul lah dia kawan aku.. But KAKOM.. Yes,aku pelik dia kata masuk kakom then mention pasal kolej capella..haha.. OH MAI.. Dia budak KMS.. Bukan kawan aku yang aku sangka oii.. And kalau boleh banyak lagi nak share kat sini.. But itu semua akn dirahsiakan sampai satu masa nanti... kekeke..


InsyaAllah banyak lagi kenangan yang aku nak create bila Degree nanti..
Thanks to all my friends especially in twitter...AND Unimas,here i come.. Huahaha..
Tq to all readers.. :D




4 comments:

  1. lepas kau tahu kau tersalah orang tu sangat lawak ok. rahsia kau ditangan aku :P

    ReplyDelete
  2. Hahaha.. Kan.. Jodoh aku bertemu dengan kau.. :D

    ReplyDelete
  3. Anis jea ke weh? -____-" aku tade? Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. alolo..jelly ke?? Ye,kalau boleh nak je aku mention semua taw.. Ohh cik sepet.. :D

      Delete