Tuesday 28 August 2012

Selamat maju jaya semua




Assalamualaikum semua ..
hai kawan-kawan yang awesome.... J  harapnya semua sihat-sihat ye..  Alhamdulillah .. semuanya akan bermula dengan lancar.. Apa yang nak di kongsikan kali ni bukannya hebat sangat or something yang adorable.. hihi ..Just nak cakap kat korang semua a.k.a kawan-kawan yang awesome SELAMAT MAJU JAYA  and ALL DA BEST IN UR DEGREE TIME..  J Yeah..!! Finally setelah berapa lama kita semua harunngi memacam time cuti 4 bulan ni then,semuanya akan bergerak ke universiti masing-masing..ALHAMDULILLAH.. Lega sesangat ... Hope selamat sampai ke u masing-masing .. 


Ekceli,hati ni sebak tahu nak tulis semua ni.. Entah kenapa,maybe takot tak jumpa semorang dah especially kawan-kawan di twitter tu.. Yaa,maybe korang semua nanti busy kan then lupa lupa semuanya..  InsyaAllah , harapnya tak lah kan.. hihi...  And kengkawan di fb pon bebudak matrik semua aku ucapkan selamat berjuang on ur degree J  .. Kepada kengkawan STPM , aku sentiasa doakan korang semua berjaya and aku tunggu korang semua kat universiti taw.. hehe.. J


Then,memang banyak yang aku lalui 
semasa menjadi pengganggur a.k.a TANAM ANGGUR tu.. nama je tanam anggur,ladangnya memang tak nampak pon.. hihi .. Firstly dapat result matrik,then dapat result UPU..Wehooo!! alhamdulillah dapat lalui semua tuh dengan tabah dan bersyukur dengan semua rezeki ni.. hihi   And dapat pulak kengkawan baru yang awesome dekat Twitter tu macam Anis , Deddy , Qinot , Achie , Maizoon , Bebyhayati , Luqman.. Diorang semua ni aku budak matrik Selangor and Labuan yang terdiri dari budak selangor , sabah and sarawak..  then Anis , deddy and Maizoon dapat sama u dengan aku.. hehe.. jangan jelly .!! And da last one , Huhsrin a.k.a Yoboo aku.. Haaa,yang ini kelakar sikit.. Budak matrik sendiri tapi baru kenal kat twitter.. hurmmm , sangat open and cool.. Mau tahu apa itu yoboo cari sendiri and yang dah tahu ok fine.. hehe .. Dont worry kami just kawan but pegang watak yoboo....Life twitter berdrama di TL yaa..  Hihi .. 




Hope kita semua dapat kawan sampai bila-bila..
 InsyaAllah.. Nice to know uollss. ..  J
Ok then,yang itu je nak share.. hihi .. 
SELAMAT and SELAMAT and SELAMAT MAJU JAYA.. ALL DA BEST SEMORANG... Annyeongg..  boiyeee  J

No comments:

Post a Comment