Thursday 1 August 2013

Paranoid : Off

asssalamualaikum .

Hye guys . Kat sini tak ada ape sangat nak share but lama jugak la tak share kat sini after a long time. J just nak kasi opinion after makes an observations. Haha. Manyak senget ini olang ha.

I have been born about 20 years already. And have seen all the such happinest | sadnest | creepiest  moment in my life. Dulunya aku seorang yang paranoid, and sangat paranoid. Sampai sekarang jugak kot. But bila difikirkan balik, “kenapa perlu sampai paranoid macam tu?” itu tak nak,ini  tak nak. Malu yang aku fikir. Semua tu just menambahkan masalah je and tak dapat nak solve sendiri. But after change to optimist and positively thinking, aku rasa semuanya sangat selesa. And just to be myself. Sikap paranoid aku hilang sikit demi sedikit. After someone that comes into mylife and have all by my side and kawan-kawan yang boleh dikirakan awesome give me a supports. Dekat university la semuanya berubah . tak macam hidup aku masa zaman SPM dlu. Maybe terkena “culture shock”kot. Maybe ada yang tak berapa suka dengan sikap aku. And that is the worst part i ever had. Tak di senangi oleh sesetengah pihak and for the first time makes a haters.  Sikap aku yang paranoid makes me turned macam tu.

Itulah sedikit sebanyak yang nak share from my experience.  From now on, aku bukan yang dulu,but aku adalah yang sekarang di dalam jasad Anis Norsyahira binti Mohd Raffi. insyaAllah ,akan mengecapi impian aku sendiri. Lambat atau cepat itu ketentuan Allah.  So, terima kasih kawan-kawan yang banyak membuat aku sedar hidup ni manis dengan kejujuran dan keikhlasan. J


Happy iftar everyone J



















No comments:

Post a Comment