Sunday 23 September 2012

happy sunday..!!

Assalamualaikum ...
Hai kawan-kawan yang awesome.. 
So,dah berapa lama aku tak update blog ni.. ?? Hurmmm ..  
Agak lama dan malas nak mention berapa lama .. hihi .. 
Ok then,kita go straight to the topic.. 
Yes , hari ni hari Ahad and Selamat berhujung  minggu semorang.. 
Hope yang ada kelas tuh bersabar ye.. hehe..  Ekceli aku tengah kejar masa ni sebab ada discussion petang nanti and satu hape lagi tak research .. haihhh .. bukan ape just busy je.. semalam ceramah petang sampai malam ... and so excited masa ceramah tuh sebabnya Ustazah Fatimah Syarhah and suami tercinta beliau were there... so swee t.. Yang paling aku suka sekali pasal novel ni. . I'm not KAKI NOVEL but suka tajuk novel dia kali ni.. Cinta High Class .. Awwwww... MasyaAllah , sgt best novel tuh.. kalau nak tah carilah novel tuh.. Hihi .. :D



Ok then , nak kasi tahu ekceli banyak benda yang nak di share kat sini , but masa tak mengizinkan sebabnya sekarang ni sangat sangat busy .. dan benda yang nak dishare adalah sangat banyak .. Ingat nak story dari fes flight from Penang then sampailah ke moment hari ni..But , nampaknya terlalu banyak sampai kena buat part.. Aku tahu sekarang ni korang semua busy tak sempat nak blogging bagai kan.. then , aku pon takdelah tergesa-gesa nak update .. hihi .. Time cuti nanti barulah korang semua baru nak cari blog aku kan .. Haha .. Buat masa sekarang ni,just nak share yang ni jelah and ada sebab kenapa aku tiba-tiba ada mood nak update blog hari ni jugok .. Hihi .. RAHSIA..  Kepada seseorang tu mohon terasa ye.. :D

Ok,thanks to all my readers..  Adiosss




 

No comments:

Post a Comment