Sunday 29 July 2012

~~UNIMAS~~

Assalamualaikum semua.. 
Hye,pe kabau semua?? Sihat je kan.. 
Alhamdulillah.. Untuk pengetahuan korang ,kan aku dapat UNIMAS  .. 
So , setelah di survey banyak kali kos yang aku dapat tu iaitu SAINS DAN SUMBER haiwan , 
aku dah dapat overall view tentang kos tu.. 
thanks to my new senior , 
banyak explaination dia clearkan aku punye blurr and blank mind ni..Ahaksss...
 Alhamdulillah,lega and minat tuh begitu mendalam bila 
dapat tahu semua ni dengan jelas.. 
Yeaa,memang aku kene selalu berada dalam hutan dan
 berkawan dengan binatang.. 
InsyaAllah,aku akan semakin berminat dengan kos ni sebab
 ia melibatkan kebesaran dan keindahan ciptaan Allah s.w.t..  

* And aku jugak dah dapat silibus yang aku akan belajar kat sana.. INI DIA.... :D

 ♥ Marine and Freshwater Invertebrate
♥ General Genetic
♥ Biodiversity
♥ Statistics for Biology1
♥ Final Year Project1
♥ Remote Sensing and GIS
♥ Animal Systematic
♥ Animal Population Ecology
♥ Field Ecology
♥ Animal Nutrition
♥ Animal Physiology
♥ Environmental Law
♥ Conservation Biology
♥ Introduction to Animal Pest Management
♥Analytical Chemistry
♥ Current Issues on Biological Science
    
 Wowww,hebat kan..
Alhamdulillah aku dapat bende yang aku minat dari dulu... 
Nasib tak dapat KIMIA.. Ahahaha.. 
And,bidang ape yang ade dalam kos ni?? 
Ehem, salah satu bidang yang paling aku suka and expect iaitu DOKTOR HAIWAN.. 
even tak dapat amik medic pon jadi doktor haiwan pon OK..
Janji DOKTOR kan.. :B 
And yang lain macam ZOOLOGIST... 
Kos aku ni melibatkan 100% under ZOOLOGY.. 
SO,agak best dan mencabar.. HOORAY.. 
ok,yang itu je aku nak share.. 
SO,selamat maju saya di ucapkan kepada saya dan semua sahabat saya yang lain..
 Semoga anda berjaya mengecapi kejayaan..
 TQ.. :3

4 comments:

  1. tahniah .
    merantau lah dia nnt.
    bestnya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHA.. THANKS ye.. jom la lepak sana nanti..

      Delete
  2. jangan lupa pasal cipan tau. hewhew

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu sudah semestinya.. tapi lambatlah lot result dia. Hehe ^_^

      Delete